Descriere concept
Campania ‘‘Te așteptăm în librărie!’’
Ediția a III-a, 2011
Pe baza experienţei acumulate în cele două ediţii anterioare, Editura Herald a decis pentru prima oară separarea conceptuală şi logistică a campaniei ”Te așteptăm în librărie!” de concursul ”Librarul iscusit”.
TE AŞTEPTĂM IN LIBRĂRIE
Este campania pentru care Editura Herald a invitat la parteneriat toate librăriile tradiționale, a reușit să antreneze peste 120 de puncte de vânzare din toată ţara și a oferit premii atractive pentru cititori:
- o reducere de 20% pentru 20 de titluri lansate în 2012, suportată integral de editură;
- materiale promoţionale (afişe, cataloage, buline de reducere nominale);
- organizarea unei tombole pentru cei care au achiziționat cel puţin o carte marca EDITURA HERALD – talon de participare în catalogul campaniei (vor fi premii semnificative);
- campania de presă pentru atragerea vizitatorilor (site dedicat, comunicate de presă, evenimente, radio, tv, publicaţii literare).
Durata campaniei a fost, ca și în anii anteriori, de 3 luni, între 1 august - 1 noiembrie 2011.
LIBRARUL ISCUSIT
Concursul de competenţă profesională s-a adresat firmelor care au în reţeta comercială librarul ca factor de decizie în gestionarea stocului de carte și a reușit să mobilizeze aproximativ 80 de librari din toată țara.
Oferta noastră pentru librari a inclus, în 2011:
- opţiunea librarului: o reducere de 20% pentru 20 de titluri – selectate prin votul direct al librarilor admiși în concurs (care au putut alege din 150 de titluri puse la dispoziţie de HERALD), iar reducerea a fost suportată integral de către editură
- au fost puse la dispoziţie materiale promoţionale (altele decât cele de campanie): afişe-diplome de participare, buline nominale, pliant (cu cele 20 de titluri de la OPTIUNEA LIBRARULUI, cele 20 de titluri din promoţia campaniei, talon suplimentar pentru tombola cititorului)
- s-au acordat 3 premii pentru primii clasaţi în concurs
- s-a acordat diploma CENTRU DE EXCELENŢĂ pentru primele 10 librării, care au câştigat dreptul de a păstra promoţiile încă 3 luni (noiembrie 20111, decembrie 2011, ianuarie 2012
- campania de presă.
Durata de desfășurare a concursului ”Librarul iscusit” a fost de 5 luni, între 1 iulie - 1 decembrie 2011.