Campania ‘‘Te așteptăm în librărie!’’
Ediția a III-a, 2011

 

Pe baza experienţei acumulate în cele două ediţii anterioare, Editura Herald a decis pentru prima oară separarea conceptuală şi logistică a campaniei ”Te așteptăm în librărie!” de concursul ”Librarul iscusit”.
TE AŞTEPTĂM IN LIBRĂRIE
Este campania pentru care Editura Herald a invitat la parteneriat toate librăriile tradiționale, a reușit să antreneze peste 120 de puncte de vânzare din toată ţara și a oferit premii atractive pentru cititori:

  • o reducere de 20% pentru 20 de titluri lansate în 2012, suportată integral de editură;
  • materiale promoţionale (afişe, cataloage, buline de reducere nominale);
  • organizarea unei tombole pentru cei care au achiziționat cel puţin o carte marca EDITURA HERALD – talon de participare în catalogul campaniei (vor fi premii semnificative);
  • campania de presă pentru atragerea vizitatorilor (site dedicat, comunicate de presă, evenimente, radio, tv, publicaţii literare).

AgendaDurata campaniei a fost, ca și în anii anteriori, de 3 luni, între 1 august - 1 noiembrie 2011.

LIBRARUL ISCUSIT
Concursul de competenţă profesională s-a adresat firmelor care au în reţeta comercială librarul ca factor de decizie în gestionarea stocului de carte și a reușit să mobilizeze aproximativ 80 de librari din toată țara.
Oferta noastră pentru librari a inclus, în 2011:

  • opţiunea librarului: o reducere de 20% pentru 20 de titluri – selectate prin votul direct al librarilor admiși în concurs (care au putut alege din 150 de titluri puse la dispoziţie de HERALD), iar reducerea a fost suportată integral de către editură
  • au fost puse la dispoziţie materiale promoţionale (altele decât cele de campanie): afişe-diplome de participare, buline nominale, pliant (cu cele 20 de titluri de la OPTIUNEA LIBRARULUI,  cele 20 de titluri din promoţia campaniei, talon suplimentar pentru tombola cititorului)
  • s-au acordat 3 premii pentru primii clasaţi în concurs
  • s-a acordat diploma CENTRU DE EXCELENŢĂ pentru primele 10 librării, care au câştigat dreptul de a păstra promoţiile încă 3 luni (noiembrie 20111, decembrie 2011, ianuarie 2012
  • campania de presă.

Durata de desfășurare a concursului ”Librarul iscusit” a fost de 5 luni, între 1 iulie - 1 decembrie 2011.

Go to top
10-web_logo-Himalaya-1930-cmyk.png20-Web-logo realitatea.jpg30-GOLDFM_on_black_square_PNG-web.png50-Logo_ItsyBitsy_web.jpg60-logo_cinemagia_x60.jpg70-web-TVR_PORT_4COL-[Converted].png80-bun-cultural.png90-bun-bucuresti.pnga10-bun-cluj.pnga20-bun-timisoara.jpga30-bun-mures.jpga40-bun-iasi.pnga50-web-smart_fm.jpga60-logo_wylfm_alb.pnga70-radio-brasov-web.jpga80-site-Brasovultau---logo-transparent.pnga90-web-MIX-TV-SIMPLU.jpgb10-a95-sigla-SENSOTV.jpgb15-d20-Logo-gratuitor.jpgb16-d21-Iqool.pngb17-d40-Logo-e-mail_x80.jpgb18-c20-ogo-bookhub-illustrator.jpgb20-c10-bookblog-sigla-jpg.jpgb30-logo-agentia-de-carte-ro_webx60.jpgb40-logo-prwave_corect.jpgb50-goodread-logo800x800.pngb60-eva_ro.pngb70-edunews300dpi.jpgb80-logo-nou-4arte-01.jpgb90-logo_societatesicultura_web.jpgc10-RaftulcuIdei_logo.pngc20-d10-filme_carti.jpgc30-b990-bookuria_logo.jpgc40-sr-2.pngc50-d30-ogo-Traieste-constient.jpgc60-d70-rabbit_logo-negativ_webx_x60.jpgc70-logo-literaturapetocuri-300x237.png